Sosyal medya ağlarından Twitter, geliştirdiği Twitter Analytics servisi ile tweetlerinize ve etki alanınıza dair analizlere ulaşma şansı tanıyor.
Twitter son dönemde reklam çalışmaları ile gündeme geliyor ve özellikle şirketlerin ilgisini çekiyordu. Yeni bir reklam platformu bulan şirketler için Twitter eşsiz bir seçenekken sosyal medya ağı reklam verenler için etkileşim alanlarını ölçmek için Twitter Analytics adını verdiği sistemi devreye sokmuştu. Tweet etkileşimleri ve görüntülenme sayısı hakkında bilgi alma olanağı sunan bu servis artık sadece reklam verenler için değil, bütün Twitter kullanıcıları için kullanıma hazır hale geldi.
Twitter'da ne kadar etki alanına sahipsiniz, attığınız tweetler ne kadar dikkat çekiyor, görüntülenme rakamları hangi seviyelerde ve en çok hangi saatler aralığında tweetlerinize ulaşanlar oluyor merak ediyor musunuz? Her Twitter kullanıcı gibi sizin de evet dediğinizi düşünüyoruz. Öyleyse artık kendi Twitter analizinizi görmek için yapmanız gereken tek şey "analytics.twitter.com" adresini ziyaret etmek. Twitter mühendislerinden Lan Chan'in paylaşımı ile herkese açık hale geldiğini öğrendiğimiz Twitter Analytics servisini kullanabilir, Twitter etki alanınızı öğrenebilirsiniz.
Twitter paylaşımlarınıza dair analizlere ulaşmak için bu servisi kullanarak 28 günlük Twitter analizinizi yapabileceğinizi meraklısına duyururken, Twitter Analytics deneyimlerinizi yorum olarak bizlerle paylaşmanızı bekliyoruz.
FIFA 15'in Türkiye Kapak Yıldızı Belli Oldu!
Instagram Ekibinden Hızlı Video Çekim Uygulaması: Hyperlapse!